9.12.05

記下,新的想法冒起.....再起下

(呢篇一早寫好,只0係未有時間擺上0黎)

mathsoc AGM.....一夜之間,
似乎我又已經長大了不少.....
畢竟是等價交換.....

又再諗倒我gei意思0係乜
0畀在我,見倒下莊做得唔好,都會好嬲
但0係我嬲,亦唔會0畀自己咁樣問問題
咁樣只會令大家都唔高興,而嬲有咩用,恕我睇唔出.....

上一篇出現0左兩次「在旁人眼中.....」
令我懷疑自己0係咪雙重標準
但0係又好似有D唔同.....
仲未諗倒有咩唔同

雖然現在和預科有相似的經歷,
但似乎現在心態已經不同了.....是的,心態不同了
走過一次,我誓願不能重蹈覆轍!

很可惜當年的想法,卻已是無法再重溫
不過,來者可追.....

但覺身邊一些人缺少了某方面crucial的覺悟
反觀自己,似乎也是
但未能clarify我需要的是甚麼覺悟.....
縱使思考過很多
體會到「知人者智,自知者明」
《老子》度好似仲有一句:
「克人者強,克己者勇」

卻不明白如何才能fulfill各方面的要求
我想上網想睇漫畫想捉棋想讀書想做PG想.....
究竟如何‘work hard, play hard’?
但似乎各人有其詮釋自己身份的方式.....不能比較?

記得呂欽被張郁偉訪問gei時候提過:「我有一個夢……」
「龍飛何日鳳舞時?」張郁偉已經代佢講埋下半句
如果而家我照抄呢句,我有一個夢.....
有冇邊個可以代我講埋佢呢?

其實我都唔知下半句0係乜
但我可以從你地gei答案中看清自己,
也看清別人眼中的自己.....

作為一個freshman
有衝勁,有目標,有理想.....
才能給大學,社會,一些衝擊.....


溫到第4課,
睇0左Leibniz gei介紹
一生研究符號的使用.....
咁我gei一生又將如何?
暫時覺得,厘清概念的區別,異同
都唔差ar~
但0係又可唔可以跳出
「一生思考的主題」呢個框框呢?

有個人,唔0係好敢去識佢,但0係又唔識唔得
「不敢跟他的眼神接觸」雖然不是怕愛上他^_^
但那深遂的眼神.....會令我感到懼怕
他究竟在想些甚麼?
不期然又憶起《棋王》裡的神童
而他,曾經也算是「神童」
他是誰?他就是鄭穎康.....
我平時好少照鏡,
不知從何時起,怕同自己有eye contact
怕照鏡,怕在鏡裡照出來的不是我所認識的自己
我逃避,自己的成長與轉變.....
回望當年的「神童」,竟似是南柯一夢.....


想起franky講過gei要define vector都唔0係咁易
雖然唔明佢果陣果堆野up乜
但0係諗到原來好多野都0係
由於Galilean transformation gei直覺性謬誤引起
而Galilean transformation又建基於基本gei vector sum.....
好似仲諗倒有D關於analysis同multivariable cal gei 野,唔記得0左0係乜添.....

今日諗0左好多野,甚至可以話太多野
自己都有D接受唔倒.....
搞到最尾得記得唔夠一半,真可惜.....


得幾歲大果陣gei電視劇主題曲,有冇人記得呢?
《正義柔情永在》 溫兆倫,陳松伶
男:星光與朗月長伴照耀
女:清風與白雲永不分開
男:無懼世界間變幻
女:那管宇宙變遷
合:陪著你
正義柔情永在

女:生生世世亦難被替代
男:痴痴這份情似比深海
女:情意化於劍道
男:愛心
擦亮劍尖
合:陪著你正義柔情永在

男:讓愛飄  天地之間
女: 兩手牽   心相愛
男:共挽手 溫馨常在
女:啊
男:那懼心魔惡妖
合:
長存浩氣兩並肩
地老天荒不滅心中一份愛

女:合兩心   相伴相依
男: 兩手牽  心相愛
女:令世間光輝常在
男:啊
女:遍地春風再吹
合:愁雲盡散朗月開
浩氣充於天地 和愛永在


《絕世絕招》 張智霖 吳倩蓮

男:絕世 絕招 絕頂
女:情傾 人傾 心傾
男:仰天一笑望窮蒼問句
合:究竟世上什麼最勁

男:射雕 射獅 射虎
女:留英雄身影
男:仰天一笑望乾坤問句
合:最高最極限是誰定

男:人間
女︰豪情壯志
男︰好漢
女︰紅塵精英

合:傾我自發自創的沖勁 寫我的經
自我發光發聲 雲上抱月抱星
共青天一試心中灼熱情

男:射雕 射獅 射虎
女:留英雄身影
男:要此生此世任人生熱血
合:至高極限自來定

0 Comments:

發佈留言

<< Home