22.11.05

睇日記後雜言

今日chris要走了.....引了徐志摩的《再別康橋》
打呢句gei時候,先突然明白引gei兩個原因.....
發覺自己真0係忙到遲鈍0左好多.....

收進銀包裡,另有兩張miss lam送的箴言書簽
一張正面是: “What is right is right, even if NO ONE is doing it.
What is wrong is wrong, even if EVERYONE is doing it.”

背面寫0左D乜?一張,唔適合0係度講;另一張,秘密~

丟低已經due0左gei廿幾題linear alg,
繼續睇xanga中.....
我都覺自己好傻.....
但0係作為一個比我家姐更「率性而行」gei人
(pattat,世上就真的有這種人,雖然這種人不可能生存得好.....)
從不知time management同時間表為何物.....

睇倒一句:「每個決定都是當時最好的決定」
作為象棋人gei我,對呢句說話思考過很多很多.....
特別是正在個人賽程中的我.....

覺得應問肥橙一點意見
而我卻肯定,不上莊是正確的選擇.....

兩科數今日都狂飛書.....無計la,考試迫人.....
我.....都0係無計la......繼續睇xanga.....
mechan tutor, 期待中.....


19:53
0係拉記
仍然繼續睇第三日gei xanga
physoc人有D日記都0係話好0岩taste
不過暫時只0係delete0左少少,
畢竟都只0係0岩0岩開始睇

睇0左咁耐,發覺長gei日記真0係好難捱
我都要學下點樣寫短D=.=

不論是phys人還是maths人,
都有一種思考上的共鳴
但這兩種感覺又是何等迴異
足證兩者之間的不同
但能證明我值得做一個MAPH嗎?

睇到去狗糧gei日記,思考好多野.....
唔知我睇0左咁多,又有幾多人會睇我gei呢.....
不過我又無佢地icq,又無xanga,可以點reply呢.....
也許,作為一個想讀PG gei人,
我對人生的思考已經太多了吧?

睇到skyey,心理測驗:
我0係liberal arts同philo人lor.....
睇0黎我認真考慮下轉系先得la.....
讀完再返0黎讀second degree?>.<


仲有我0係buddish~!
睇番佢個解釋又都幾似喎
總之我對西方文化有種厭惡,抗拒,排拆,甚至憎恨.....
或許我已被中國文化腐蝕太深.....儒釋道的「三教皈一」
不過對於我呢挺文化篇卓F gei人,應該算做「無文化」先0岩.....
講真,收倒張AL成績通知書果陣,見倒兩個F字,先0係嚇死
然後激唔開心,激無奈,激無癮.....
唔0係中大個conditional offer沖喜下,都唔知要灰幾多日.....

阿峰,似乎還要說聲:對不起
之前算是我多心了吧?希望真的如此.....
縱使你看了會一頭霧水^_^
我知道,我不能期待別人的主動諒解
但有馬和雪野的種種,卻使我思考很多很多.....
期望不久的將來,我會有時間整理一下 《他和她的事情》的內容

睇完HKU physics blogrings~! 萬歲~!.....
對他們的認識深了 其實physics人,我都應可以相處得好的
只是似乎欠了個觸發的機會.....
暫時無法打進這個圈子
因為MAPH的特殊身份
而我又作為MAPH的身殊份子
而且我不是個全心全意讀書的MAPH人.....

夾在MAPH和PHYS人中間, 兩邊的鴻溝,無法拉近,也無法兼顧.....

我知道我講野感覺好串嘴 這得歸功於七年間師兄們的日夜鍛鍊.....
但有時我說話是認真的.....絕非講笑
讀MAPH的人,D數操得無PHYS咁熟,0係真gei~!
我還沒有信心,在sem break同暑假裡能追回來
所以只能harsh自己,sit八半堂,sit tutorial x2.....

我還是太執著.....
一個個也許已忘了我這個人的人
還有的是一個個不當自己認識我的人.....
我又何苦苦苦相纏.....甚至去鋤他們的xanga?

Lily的xanga,為何東而付出,搏盡無悔.....
同為何東的anna,卻又何以如此抗拒hall life呢?
我還在minna, queendy, natalie等人身上,
感覺到她們有著st. cat人的共通點.....
是心理作用嗎?

5/11,我gei日記引完《三人行》,lily日記16/11又0係《三人行》~!
其實有時0係呢個《六個人的小世界》裡,有很多很奇妙的事情
看似巧合,卻是必然.....
過住幾年,從民報到日記,
總是有些詞語,先在網上見到,
隔一些日子才在傳媒裡聽回來.....

minna,似乎有D唔掂喎佢.....
即使一路間唔中有contact
但0係就從未同佢好好咁傾過下.....
不過難題0係,從不會知誰願意聽我講,誰又願意跟我講.....

估唔倒gei 0係最後睇剩gei竟然0係pattat gei xanga.....
(咦,好似仲有betty媽果個都未睇喎)

原諒我呢幾篇entry有點兒語無倫次,
沒有心機執靚D句子同結構
想把腦中瞬間閃過的念頭抓住,記下.....

能預見的是,在我讓大學裡的人明白我之前
我已經「打回原形」,做一個點撬都唔開口gei人.....
每次諗起連班主任,訓導老師等等都唔睬gei事蹟,
竟然令我不期然有D自豪.....
痛苦到把所有感覺關掉, 所有記憶封存.....
那種日子的腳步聲,在我身後響起,
而且還越來越近.....
不管我怎樣逃,它就似逃不掉的李莫愁.....
快點吧~!不管是誰也好,
在黑暗的大門關上之前, 把我從當中拯救出來.....

0 Comments:

發佈留言

<< Home