20.11.05

個人賽,開始~!

之前果篇咁長,0黎番個短D gei la
打完上篇日記後便一直在看xanga.....
我想別人看我的日記,但0係又唔睇人地果D,唔得ga ma.....
之後回觀瑪,同leo哥,yip0係沙爹王拆棋拆到五點
回家繼續睇xanga......
之後一口氣delete0左廿個xanga gei bookmark
因為無我想睇gei野.....太多瑣事,見不到思考
我日記都無乜記事,而實際上又真0係無乜好記喎
每日的生活都只是上堂.....正確點說應該是只有睡覺.....

執0左十幾個長xanga出0黎
日日寫日記gei.....如jacky, momo, mimi, minna, manfor, pattat, 阿峰等
不過雖然長,未必就0係我想睇gei野
thomas寫得雖短,卻是很有我的風格,內容也深刻

個人賽.....朝早仍然猶疑去唔去好
之後身體就反射動作咁出0左門口.....
發現我可以放棄上莊,住hall,
但0係放棄唔倒象棋.....
見番多年無見gei梁遠
一行四人去到賽場,
一張張熟悉的臉孔,可是我的心態已經不同了

賽場在佐敦,C2出口,經過吳松街,
又想起兩年前在這裡重遇lily.....
記起在在為LS拼搏付出的日子.....
順帶一句,她的日記也很長.....

第一輪贏得太輕鬆.....
第二輪,個咁gei開局竟然唔駛中途輸.....
但0係領略倒捉長遠下風馬炮棋果種感覺原來真0係好難捱
對潘宗耀果盤好快抓住失誤逼和0左.....
呢盤個對手功力完全唔同

leo哥三分丫~!和0左賴羅平~!
yip就慘D,輸完棋仲要對吳偉豪.....
如果0畀吳偉豪知道觀瑪D細gei只有咁gei水平.....
實笑死佢.....

是的,心態不同了.....
梁遠在地鐵上向我細數狀態不佳的原因
然後我嚇然發現
在我身旁的梁遠也已不是當年的梁遠了.....
今日的梁遠,連吳偉豪,唐皓文也比不上.....

該是時候告一段落了,
然後繼續睇xanga?.....=.=
assignment海,未掂過
更遑論notes海,參考書海.....

1 Comments:

Anonymous 匿名 said...

其實梁遠搞乜?
佢d棋同以前真係差好遠...

30/11/05 16:17  

發佈留言

<< Home