30.11.05

從mathsoc AGM裡的種種談起

現在為凌晨二時四十四分
正身處Mathsoc AGM中
我作為第一個非上莊的發言.....
且中段給出一個超長comment.....

只在這補充當時一時間未能表達好的意思
(唔知會有幾多人睇倒呢?)
在三國裡學到,司馬懿的「激不怒」
私下好言相勸建議也好,發老脾也好,打埋交都好
在這裡這麼正式的場合,且有規定的嚴謹程序可依
我認為任何人的主觀情緒
不可以動搖問題的客觀性,
從而影響到作為一個提問者對問題的看法
因為我通頂且唔溫calculus gei代價
唔0係0黎聽任何人出氣gei.....

三時二十二分,
不論上,今,下莊,
不希望Great family只是空喊口號,
而應該是作為榜樣~!
AGM個氣份好0左好多(僅個人認為),
有點兒自豪.....
其實我想有人私底下support我
或者對我講聲:多謝
以證明我,作為已經三場裡面,仍是唯一出現過gei freshman.....
有我存在0係呢度gei價值......

估唔倒仲要加開第四場,我真0係未必0黎得倒.....
請問下莊,有邊個freshman,0係睇住你地上(第五聲)莊ga.....
無.....
算la.....
唔計MAPH,得廿幾個freshman,成倒一個七個人gei莊,
夫復何求?

中間同tracy傾番.....
之後再諗倒問題在於,無論在自己眼中怎樣
在旁人眼中,情緒已經超越問題本身,喧賓奪主

凌晨四時XX分,大會結束,
竟然0係RO—潘勵成(Nixon)
(Science soc上莊,現今gei science soc Public elected Councilor)
過0黎同我講一番話.....
上Council.....唔0係無諗過.....不過.....
一不做,二不休
上gei話,我會prefer SU council多D.....
不是說,science soc同我無拖無欠嗎?

飲早茶時,火爆過後,大家仍可以圍桌同歡,
輕談淺笑間,我卻似乎仍感到點點瀰漫在空氣中的沉重.....
始終忍唔住在這裡問句:
點解上莊咁落力分化已經唔0係好團結gei今莊?.....


不知是巧合還是甚麼?我在AGM前一日把ocamp gei相睇番一次
其實,唔0係要成績點樣,亦唔0係話要邊隊贏,
大家一齊玩,都可以好開心.....
但0係我而家就已經被學術gei重擔壓扁了.....

然而,在AGM裡,卻又得悉了箇中一些不為人知的「內情」.....
似乎還有更多唔知好過知gei內情.....
再想到其實作為freshman,我地其實0係咪有權知道發生緊咩事?
知情權.....再度陷入Ethics的思考中.....

我自問,已經完成了一個非上莊freshman 的角式
不知內情的人,可以發揮自己的中立立場吧?
比較campaign 和AGM 自己的表現
發現自己身處局中之時,得意忘形之際,就會喪失自己一向的冷靜和客觀
但0係呢次AGM,諷刺點說,令我「大開眼界」~!
沒有投入的感覺,於是只能有「產出取向」.....

不過,AGM gei「手尾」.....我唔知可以點執
唔0係指EGM,但0係我都做0左少少認為應該做gei野
記得陳永明《哲學子午線》裡令我印象異常深刻的一句:
「可能有人會話咁樣做0係『兩面三刀』,
但我卻有一個信念,認為這樣能令世界有更多的愛,更加美好.....」
卻估唔倒大學裡令我有機會去嘗試實踐呢句.....
但0係0係旁人眼中,我已經太多事,太多管閒事.....
我卻認為自己只是盡了盡任而已.....有心=多事
這就是一個如此的世界.....算了吧.....

我仍在critize,究竟如何才算是個「標準」的MAPH?
從來無PH會咁樣訓身落maths吧?
一日到黑煲書?我唔認為大學生活應是這樣.....
但0係我再唔落力D gei話,我下年就可能會降格為Affiliated mem ga la wor?.....
為0左自己,為0左mathsoc.....我都決不容許這事發生~!

我選擇了訓身落mathsoc,
似乎作為一個「異類」,
多少會令人驚訝,我付出如此之多.....
「多事」的我,沒有maths人會要求我更多
但願physoc那邊不「介意」.....
到physoc時我也不會「偏心」

或者作為MAPH,學術上的代價似乎已經太大
代價大,但有些東西是無價的.....
我明白,上莊是一個無悔的決定
所以我無悔「不上莊」.....
其實我講緊D乜呢?=.=

應該咁講,對於一個團體,我訓身gei話,
會看見它永沒法達到我的期望
似乎只能徒增我的失望.....
所以我毅然唔住hall.....

但我仍然懷疑自己.....
如此「折磨」自己是為了甚麼?
有人能回答我嗎?~
飲完早茶,行返港大,去CC訓覺,為時六點九
八半起身,去sit 1803,1315.....

仍然未pre過tutorial同lab.....反而繼續打呢篇野
結果一開始諗錯D野,lab derive 條式搞0左成粒鐘.....
完全0係慘死狀.....拎住枝筆gei時間仲多,我0係咪入去做lab ga?

而家0係凌晨四時十七分
訓醒繼續打呢篇野
唔知幾時得閒做埋個未做完gei lab
唔知幾時得閒整聽日個ecen present power point
今晚上賴羅平堂,聽晚全港個人賽,
後晚physoc super pass dinner, mathsoc EGM, 棋會象棋比賽......
大後日(禮拜六)兩輪個人賽
下個星期.....三個Test.....其他不贅

就連聽日個Calculus Test,都要去考天才~.....

P.S. 呢篇野個style似足我gei發言
其實我都想整理好D ga.....不過算la.....溫書緊要
其實我真0係唔想寫咁長ga.....
唔知點解寫寫下就咁多la.....希望有人睇la
總之辛苦晒做minus gei gen sec la~>_<